Goede content wordt goed gevonden
Goede content is content die goed gevonden wordt. Maar hoe zorg je ervoor dat je content goed gevonden wordt? En waar heb je het dan precies over? Content is immers een aardig containerbegrip geworden.
Goede content is content die goed gevonden wordt. Maar hoe zorg je ervoor dat je content goed gevonden wordt? En waar heb je het dan precies over? Content is immers een aardig containerbegrip geworden.
Eerst enkele content-begrippen op een rijtje:
‘Goed gevonden worden‘ blijven werkwoorden, net als ondernemen. Je moet er dus wel wat voor doen. Zoals regelmatig relevante, unieke content maken en delen. Zo blijf je goed gevonden. Dat is wat je voor ogen hebt met Content Marketing.
Doe je dat goed, dan krijg je er vanzelf aardigheid in omdat steeds meer en leukere klanten je gaan vinden.
Niet alleen via een zoekopdracht in Google, maar ook op andere relevante plekken zoals op Linkedin, Instagram, Twitter of Facebook. Online dus. Maar ook offline, direct en via via oftewel mond-tot-mond.
Echter, hier schuilt voor veel ondernemers een valkuil en die heet tijd… Organisaties die hier geen tijd voor hebben of de nodige SEO copywrite skills niet in huis hebben, bied ik een Copy & Content Abonnement.
“No amount of content will solve a bad website architecture, but a perfectly built website is nothing without the content to pull people in.” Joel Klettke van Digital Current