Goede content is content die goed gevonden wordt. Maar hoe zorg je ervoor dat je content goed gevonden wordt? En waar heb je het dan precies over? Content is immers een aardig containerbegrip geworden.

Eerst enkele content-begrippen op een rijtje:

Content bestaat uit tekst, beeld en/of audio en wordt afhankelijk van de inhoud een middel zoals een website, een webpagina, blogpost, podcast, webinar, e-mail, nieuwtje, tip, een post op social media, een youtube-filmpje, e.d. 


Content Marketing  is het online regelmatig delen van goede content zodat je als ondernemer of organisatie online ‘goed’ gevonden wordt.


Goede content is content die goed ‘gevonden’ wordt. Niet alleen omdat de content uniek, relevant en toegankelijk is maar ook omdat die conform de SEO-voorwaarden in technisch opzicht voldoet. Voorwaarden die met name Google stelt. Lees hier het geheim van SEO anno nu.

Tijd, waar haal je die vandaan?


‘Goed gevonden worden‘ blijven werkwoorden, net als ondernemen. Je moet er dus wel wat voor doen. Zoals regelmatig relevante, unieke content maken en delen. Zo blijf je goed gevonden. Dat is wat je voor ogen hebt met Content Marketing.


Doe je dat goed, dan krijg je er vanzelf aardigheid in omdat steeds meer en leukere klanten je gaan vinden.


Niet alleen via een zoekopdracht in Google, maar ook op andere relevante plekken zoals op Linkedin, Instagram, Twitter of Facebook. Online dus. Maar ook offline, direct en via via oftewel mond-tot-mond.


Echter, hier schuilt voor veel ondernemers een valkuil en die heet tijd… Organisaties die hier geen tijd voor hebben of de nodige SEO copywrite skills niet in huis hebben, bied ik een Copy & Content Abonnement.


“No amount of content will solve a bad website architecture, but a perfectly built website is nothing without the content to pull people in.” Joel Klettke van Digital Current.

Word goed gevonden door

CONTEXT

Met heldere context ben je aardig voor jezelf omdat je dicht bij jezelf blijft

COPY

Met SEO-copy ben je aardig voor je ideale klanten omdat jij biedt wat zij zoeken

CONTENT

Met content krijg je er aardigheid in. ‘Goed gevonden worden‘ blijven werkwoorden...

Wat klanten zeggen:

Djoeke Geijs

“Bureau Goed Gevonden, waar ik met een verloren gevoel binnenkwam en met opgeheven hoofd vertrok. Françoise is mijn reddende engel: na twee gesprekken en huiswerk, viel alles op z’n plek en heeft zij teksten geleverd die echt eigen voelen!”

freelance creatief culturele sector

Jolande van Driel

“Ik heb door Bureau Goed Gevonden concreet kunnen maken wat mij als coach drijft, uniek maakt en voor wie. Door mijn coaching in die context te plaatsen, helpt mijn website mij aan nieuwe cliënten, al binnen drie weken!”

Hugo ter Hoeve

“Françoise hielp ons tot de kern van ons product en onze start-up te komen, maar ook van onszelf. Dit heeft zij vertaald naar uitstekende teksten en een websiteconcept waardoor we inderdaad goed gevonden worden. Dit kun je niet zelf.”

Vrijblijvend een kop koffie drinken?