arrow_drop_up arrow_drop_down

SEO copywriter in Amsterdam

Françoise | Bureau Goed Gevonden | Nieuwe Keizersgracht 58 | Amsterdam

SEO copywriter in Amsterdam nodig? Gefeliciteerd, je hebt me gevonden!

Je hebt een SEO-copywriter in Amsterdam gevonden die niets liever doet dan schrijven. Ook voor jou. Zodat jij of je organisatie goed gevonden wordt en je niet langer je ideale klanten hoeft te laten lopen.

Want als copywriter zorg ik ervoor dat je goed gevonden wordt door vooral je ideale klanten, klanten waar jij echt blij van wordt. Niet alleen via Google maar allereerst op ‘inhoud’.

Om ervoor te zorgen dat jij je ideale klanten niet langer laat lopen, begin ik samen met jou de inhoud van de copy vast te stellen. De context van jouw verhaal. Alleen met een heldere context kun je immers goede copy schrijven. Copy die goed gevonden wordt. De inhoud bepaalt kortom of mensen je ‘goed’ gaan vinden. Inhoudelijk goed gaan vinden. Dat is de eerste belangrijke stap om met copy goed gevonden te worden.

VAN GEVONDEN NAAR GOED VINDEN

Goed, de eerste belangrijke stap voor een leuke samenwerking is gezet. Je hebt me gevonden. Fijn. Want door jou wilde ik graag gevonden worden.

Hoe ik dat weet?

Eigenlijk heel simpel. Jij hebt in Google gezocht op ‘SEO Copywriter in Amsterdam nodig’. Of ‘Ik zoek een copywriter in Amsterdam’. Of ‘SEO copywriter Amsterdam’. Toch? Zoiets? Precies.

Deze SEO-tekst heb ik speciaal voor jou geschreven zodat jij ‘m zou vinden. Kortom: een super match waardoor deze pagina op positie #1 staat in de zoekresultaten van Google.

Dat is kortom een mooie eerste stap. Jij hebt gevonden wat je zocht, namelijk een SEO copywriter in Amsterdam. En ik ben gevonden door wie ik graag gevonden wil worden: door jou.

En dan?

Dan is een volgende logische stap dat je mij ‘goed’ gaat vinden… Goed genoeg om contact met mij op te nemen.

GOED VINDEN? EERST BEWIJS

Je leest verder. Oke. Je bent op zoek naar meer informatie over mij. Informatie die bevestigt dat ik goed ben. Je wilt natuurlijk niet met zomaar een copywriter in zee. Je wilt met een goede SEO-copywriter werken. Helder.

Of ik goed ben? Daar kom ik later nog op terug. Maar eerst meer bewijs dat je me kunt vertrouwen.

Wat wil je het liefst over mij lezen? De namen van mijn opdrachtgevers? Of liever eerst iets meer weten over wie ik ben?

OVER MIJ

Goed, laat ik eerst beginnen kort iets over mijzelf te vertellen.

  • mijn naam is Françoise Jeffrey
  • ik  woon en werk met man en hond in Amsterdam
  • ik schrijf professioneel sinds 2011 als zelfstandig ondernemer
  • 15 jaar daarvoor heb ik in dienstverband gewerkt bij Capgemini(communicatie & branding)
  • in 2010 ben ik gestart met D E N A M E - room for denim, een online platform voor fashion designers en niche denim brands
  • sinds 2013 schrijf ik als SEO copywriter om andere ondernemers te helpen online goed gevonden te worden
  • vanaf 2014 doe ik dat vanaf ons kantoor op de Nieuwe Keizersgracht 58 in Amsterdam
  • in 2015 heb ik ´D E N A M E - room for denim´ omgedoopt tot ´D E N A M E - room for copy & concepts´
  • en sinds 2016 adviseer en schrijf ik als SEO copywriter onder de naam Bureau Goed Gevonden

VERTROUWEN

Je leest nog steeds, fijn. Nu snel naar de harde bewijsvoering voor nog meer vertrouwen. Je wilt o.a. weten of ik genoeg ervaring heb. Gelijk heb je.

Goed. Mijn opdrachtgevers zijn:

  • zelfstandig ondernemers zoals coaches, adviseurs, start-ups en creatieven
  • MKB-organisaties zoals een golfbaan in Amsterdam, een yogaschool in Amsterdam en diverse zakelijke dienstverleners en boutique kantoren in Amsterdam
  • en organisaties die wat bekender zijn, zoals Wolters Kluwer en TI SENTO - Milano

En, wat denk je? Is het wat? Is het genoeg om mij te bellen of te mailen?

EN ACTIE!

Actie, dat zou de volgende stap zijn na het lezen van het bovenstaande. Dat je actie onderneemt. Bijvoorbeeld dat je me belt of mailt. Gewoon om te zeggen dat je graag wilt dat ik iets voor je schrijf. Of om eerst een kop koffie te drinken om te kijken of het klikt.

Hoe dan ook, de volgende stap is aan jou. Ik kan niets voor je doen tenzij jij de eerste stap zet.

Dus wat wordt het? Laat je je online teksten graag aanpakken? Zodat jij je verhaal concreet krijgt en je online goed gevonden wordt? Of wil je toch liever zelf aan de slag met SEO copy? In dat laatste geval, lees dan hier een paar tips die ik je graag geef over copy die goed gevonden wordt.

TEKSTSCHRIJVEN KUNNEN WE ALLEMAAL

Ondernemers denken vaak hun webteksten wel even zelf te schrijven…. Logisch ook want schrijven kunnen we allemaal. Dat hebben we immers op school geleerd. Alleen is copywriting net even wat anders.

Voor copywriting gelden andere wetten, zijn er andere vaardigheden nodig en spelen veel meer zaken mee dan alleen correcte spelling of mooie zinnen. Copywriting is mensen overtuigen met tekst. Voor copywriting kruip je in de huid van je klant, verdiep je je in het brein van mensen en speel je daar op in met verschillende technieken.

Dat is een vak. Dat doe je er niet ‘even bij’.

Het is eigenlijk net als het bouwen van een website. Of een stoel. Het lijkt zo simpel. Maar als het niet je dagelijkse werk is, dan ben je er sowieso langer mee bezig dan je lief is. En dan moet je na al dat zwoegen nog maar afwachten of je website doet wat ie moet doen. En of je stoel wel echt lekker zit…

Anders gezegd: copy is tekst, niet andersom.

Mail je me zodra je er aan toe bent om je webteksten uit te besteden? Of bel je liever? Mijn nummer is 06 23 04 94 82.

CTA: EEN ROEP OM ACTIE

Dit hierboven is de zg. ‘call to action’ (CTA) van deze pagina. Een belangrijk onderdeel van SEO-copy.

Dit stukje copy waarmee ik eindig vertelt jou precies wat je nu het beste kunt doen. Namelijk mij bellen of mailen. Belangrijk om expliciet over te zijn in je copy. Weet je tenminste wat je te doen staat. Net als jouw ideale klanten straks… 🙂

Hoop je snel te spreken.

Groet!

Françoise

P.S. Ik zou nog even terugkomen op de vraag of ik een goede SEO copywriter ben. Tsja… Es kijken:

1.) je hebt me gevonden

2). je leest tot en met de P.S… en

3). wie weet heb ik je zelfs wel een beetje nieuwsgierig gemaakt met deze pagina…

Ik zeg een goed begin. Ik kijk uit naar je mail! info@bureaugoedgevonden.nl.

===

OVER BUREAU GOED GEVONDEN

Met Bureau Goed Gevonden help ik ondernemers met een aanpak die ik mezelf gegund had toen ik zelfstandig ondernemer werd.

Met mijn ervaring in branding, het schrijven van teksten en als ondernemer, bied ik ondernemers een online marketingaanpak om goed gevonden te worden. Zowel inhoudelijk via context en copy, als technisch met een eigen website.

Françoise Jeffrey | Schrijft SEO-copy & -concepten

Word goed gevonden door

CONTEXT

Met heldere context ben je aardig voor jezelf omdat je dicht bij jezelf blijft (gratis in totaalpakket)

COPY

Met SEO-copy ben je aardig voor je ideale klanten omdat jij biedt wat zij zoeken


CONTENT

Met content krijg je er aardigheid in. ‘Goed gevonden worden‘ blijven immers werkwoorden

WEBSITE

Met een SEO-website ben je aardig voor je online bezoekers én voor Google


Neem gerust contact op als je het anders wilt of vragen hebt!