SEO copywriter in Amsterdam
Françoise | Bureau Goed Gevonden | Nieuwe Keizersgracht 58 | Amsterdam
SEO copywriter in Amsterdam nodig? Gefeliciteerd, je hebt me gevonden!
Je hebt een SEO-copywriter in Amsterdam gevonden die je graag helpt om ook goed gevonden te worden.
Ik help je goed gevonden te worden door je ideale klanten. Want ik schrijf als copywriter teksten waarmee je voornamelijk je ideale klanten aanspreekt. Klanten waar jij echt blij van wordt en die echt blij worden van wat jij te bieden hebt.
Om voor je te kunnen schrijven, begin ik samen met jou de inhoud van de copy vast te stellen. De context van jouw verhaal. Alleen met een heldere context kun je immers goede copy schrijven. Copy die goed gevonden wordt.
VAN GEVONDEN NAAR GOED VINDEN
De eerste belangrijke stap voor onze eventuele samenwerking is gezet. Je hebt me gevonden. Fijn. Want door jou wilde ik graag gevonden worden.
Hoe ik dat weet?
Eigenlijk heel simpel. Jij hebt in Google gezocht op ‘SEO Copywriter in Amsterdam nodig’. Of ‘Ik zoek een copywriter in Amsterdam’. Of ‘SEO copywriter Amsterdam’. Toch? Zoiets?
Deze SEO-tekst heb ik speciaal voor jou geschreven zodat jij ‘m zou vinden. Deze pagina staat niet voor niets op positie #1 in je Google-zoekresultaten. Het betekent dat wij hoogstwaarschijnlijk een goede match zijn om samen te werken.
Kortom: jij hebt gevonden wat je zocht, namelijk een SEO copywriter in Amsterdam. En ik ben gevonden door wie ik graag gevonden wil worden: door jou.
En nu?
Nu is een volgende logische stap dat je mij ‘goed’ gaat vinden.
Goed genoeg om contact met mij op te nemen. Als je dat niet nu direct al zou willen doen.
GOED VINDEN? EERST BEWIJS
Je leest verder. Oke, je bent op zoek naar meer informatie. Informatie die bevestigt dat ik bijvoorbeeld goed ben. Want je wilt niet met zomaar een copywriter in zee. Je wilt met een goede copywriter werken.
Of ik goed ben, dat is de grote vraag. Daar kom ik later graag op terug. Maar eerst iets meer informatie over mezelf en mijn achtergrond.
OVER MIJ
- mijn naam is Françoise Jeffrey
- ik woon en werk met man en hond in Amsterdam
- ik schrijf professioneel sinds 2011 als zelfstandig ondernemer
- 15 jaar daarvoor heb ik in dienstverband gewerkt bij Capgemini (communicatie & branding)
- in 2010 ben ik gestart met D E N A M E – room for denim, een online platform voor fashion designers en niche denim brands
- sinds 2013 schrijf ik als SEO copywriter om organisaties te helpen goed gevonden te worden
- vanaf 2014 doe ik dat vanaf ons kantoor op de Nieuwe Keizersgracht 58 in Amsterdam
- in 2015 werd ‘D E N A M E – room for denim’ omgedoopt tot ‘D E N A M E – room for copy & concepts‘
- en sinds 2016 adviseer en schrijf ik als SEO copywriter onder de naam Bureau Goed Gevonden
VERTROUWEN
Je leest nog steeds, fijn. Nu snel naar de harde bewijsvoering voor meer vertrouwen. Je wilt o.a. weten of ik genoeg ervaring heb. Gelijk heb je.
Goed. Mijn opdrachtgevers zijn:
- zelfstandig ondernemers zoals coaches, scale-ups en creatieven
- MKB-organisaties zoals een golfbaan in Amsterdam, een yogaschool in Amsterdam en diverse zakelijke dienstverleners en boutique kantoren
- en organisaties die wat bekender zijn, zoals Wolters Kluwer, TI SENTO – Milano en Riviera Maison.
Voldoende informatie voor je om mij te bellen of te mailen?
EN ACTIE!
Actie… dat zou de volgende stap moeten zijn na het lezen van het bovenstaande. Dat je actie onderneemt. Bijvoorbeeld dat je me belt of mailt. Gewoon om te zeggen dat je graag wilt dat ik iets voor je schrijf. Of om een kop koffie te drinken om te kijken of het klikt.
Hoe dan ook, de volgende stap is aan jou. Ik kan niets voor je doen tenzij jij de volgende stap zet.
Dus wat wordt het? Laat je je online teksten door mijn schrijven? Zodat jij je verhaal concreet krijgt en je online goed gevonden kunt worden? Of wil je liever zelf aan de slag met SEO copy?
In dat laatste geval, lees dan hier een paar tips die ik je graag geef over copy die goed gevonden wordt.
Of mail me als je je webteksten wilt uitbesteden. Of bel me op 06 23 04 94 82.
CTA: EEN ROEP OM ACTIE
Dit hierboven is de ‘call to action’ (CTA) van deze pagina. Een heel belangrijk onderdeel van SEO-copy.
Dit stukje copy waarmee ik eindig vertelt jou precies wat ik wil dat je doet. Namelijk mij bellen of mailen. Belangrijk om expliciet over te zijn in je copy. Weet je tenminste als lezer wat je te doen staat. Net als jouw ideale klanten straks.
Wie weet tot ziens!
Françoise
P.S. Ik zou nog even terugkomen op de vraag of ik een goede SEO copywriter ben.
Tsja… Es kijken:
1.) je hebt me gevonden
2). je leest tot en met deze P.S.
3). en wie weet heb ik je zelfs een beetje nieuwsgierig gemaakt met deze pagina.
Ik zeg een goed begin. Ik kijk uit naar je mail! info@bureaugoedgevonden.nl.
===
OVER BUREAU GOED GEVONDEN
Met Bureau Goed Gevonden help ik ondernemers zoals jij om goed gevonden te worden met context, copy en content.