arrow_drop_up arrow_drop_down

Over mij

Françoise Jeffrey 

strategisch copywriter | SEO met bezieling

Bij ’s werelds grootste ICT-corporate Capgemini werkte ik 15 jaar lang aan niets anders dan aan websites, branding en (online) marketing. Ik had een droombaan mag ik wel zeggen. En toch keek ik met steeds meer jaloezie bewondering naar externe copywriters. Mensen die het zichzelf gunde te doen wat ze het allerliefste deden: schrijven. Iedere dag. En dat knaagde want waarom deed ik dat niet... iedere dag schrijven?! Ik wist 't eigenlijk niet.

Als brandmanager viel het me verder op dat mensen en merken een belangrijk ding met elkaar gemeen hebben. En dat is het verlangen om goed gevonden te worden. We zijn allemaal continu op zoek naar erkenning en waardering, het is steeds die bevestiging die we zoeken. Het probleem is alleen dat mensen het antwoord vaak zoeken in de vorm. En buiten zichzelf. Terwijl het om de inhoud gaat, om wat jezelf vindt en doet. Ook bij merken. 

Inmiddels weet ik steeds beter hoe ik mijn hart moet volgen, ook zakelijk. Ik ben er inmiddels zelfs bedreven in ;) Zo zette ik in 2010 de stap om ondernemer te worden en word ik inmiddels door ondernemers en organisaties ingeschakeld om het over de inhoud te hebben, precies waar mijn hart ligt. Inhoud die ik concreet maak met copy, zodat ze als mens en als merk goed gevonden worden. Door ideale klanten, Google én zichzelf.

Mijn copy kom je onder meer tegen bij

Mijn SEO-aanpak? 

Word aardiger...

MET CONTEXT

Met heldere context ben je aardig voor jezelf omdat je dicht bij jezelf blijft

MET COPY

Met SEO-copy ben je aardig voor je ideale klanten omdat jij biedt wat zij zoeken

MET CONTENT

Met content krijg je er aardigheid in. ‘Goed gevonden worden‘ blijven werkwoorden...

Word aardiger met mijn aanpak

Met de nodige ervaring op zak help ik je met mijn SEO-aanpak om online wat aardiger te worden zodat je goed gevonden kunt worden. Dat doe ik door allereerst inhoudelijk een stevige SEO-basis te leggen met context  en copy (ook wel SEO-copy of SEO-teksten genoemd). Om daarna je verhaal verder uit te dragen met content. Met als belangrijkste resultaat dat je door je ideale klanten goed gevonden wordt. Zowel op inhoud als via Google.

Een samenwerking is ideaal als...

Je op zoek bent naar een copywriter in Amsterdam 

  • die meedenkt om jouw waarden in woorden te vatten
  • met Search Engine Optimization (SEO) als specialiteit en
  • marketingcommunicatie als achtergrond (ruim 20 jaar)


Je organisatie

  • toe is aan een volgende online stap met meer inhoud
  • niet op zoek is naar een ‘u vraagt wij draaien’ copywriter 
  • openstaat voor nieuwe inzichten en copy die overtuigt


En als je

  • je visie, missie en andere context concreet wilt krijgen
  • hiervoor 1-op-1 wilt samenwerken in een creatief proces
  • en via Google door ideale klanten gevonden wilt worden

Gevolgde SEO- en copywriting-trainingen