Over mij: Françoise Jeffrey

Als marketingcommunicatie-professional bij een grote ICT-corporate keek ik 15 jaar lang met grote bewondering naar externe copywriters die ’t zichzelf gunden om te doen wat ze het allerliefste deden: schrijven. Elke dag. En het knaagde… want waarom deed ik dat niet?

Gedurende die jaren ontdekte ik ook dat mensen en merken 1 ding gemeen hebben: het verlangen om goed gevonden te worden. En, dat mensen het vaak over de vorm hebben terwijl het om de inhoud gaat.

Nu bijna 10 jaar later word ik als copywriter door organisaties ingeschakeld om het over de inhoud te hebben. Inhoud die ik concreet maak zodat ze als mens en als merk goed gevonden kunnen worden. Door mensen, Google én zichzelf.

Hoe ik dat doe? Door mijn klanten vragen te stellen. Net zo lang totdat ik weet wat ze het allerliefste doen en waarom. Zodat ze daar hun geld mee kunnen verdienen, als ze dat niet al deden. Net als ik.

Ik schrijf

Ik schrijf copy en concepten. Teksten en ideeën waarmee ik je verhaal als ondernemer of organisatie online zo relevant en toegankelijk mogelijk maak. En omdat je verhaal online pas waarde krijgt als het door zoveel mogelijk mensen gelezen wordt, schrijf ik copy die goed gevonden en gedeeld kan worden. Ook wel SEO-copy of SEO-teksten genoemd. Waarbij SEO staat voor ‘Search Engine Optimization’.

Bureau Goed Gevonden is een aanpak

Met Bureau Goed Gevonden help ik ondernemers en organisaties met een aanpak die ik mezelf gegund had toen ik online aan de slag ging en op zoek ging naar partijen om mee samen te werken.

Terwijl ik bij ’s werelds grootste ICT-speler Capgemini gedurende 15 jaar aan niets anders werkte dan aan websites, branding en (online) marketing, zag zelfs ik door de bomen het bos niet meer. Op zoek naar de juiste partijen, bleek ik terecht te zijn gekomen in een jungle van webbureaus die overwoekerd werd door loze beloftes. Of door mensen die slechts stukjes van de oplossing boden maar nooit het complete verhaal. Dat moest anders en beter vond ik.

Totaalaanpak: context, copy, website

Met die ervaring op zak bied ik je een complete online marketingaanpak om goed gevonden te worden (SEO). Dat doe ik als copywriter en klankbord door om te beginnen inhoudelijk een stevige SEO-basis te leggen via context en copy. En door het technisch door een WordPress-professional af te laten maken met een SEO website als blijkt dat je die nog niet hebt.

Samenwerking

Inmiddels werk ik samen met allerlei professionals in Amsterdam e.o. voor het laten ontwikkelen van logo’s, huisstijlen en SEO WordPress-websites. Stuk voor stuk goede en fijne mensen die doen wat ze zeggen, daar houd ik van.

Françoise Jeffrey | Schrijft SEO copy & concepten

Samengevat

Kort samengevat

ben ik een copywriter in Amsterdam die

  • doorvraagt en meedenkt om jouw waarden in woorden te vatten
  • met Search Engine Optimization (SEO) als specialiteit en
  • marketingcommunicatie als achtergrond (ruim 20 jaar)

ik schrijf voor open minded ondernemers die

  • toe zijn aan een volgende online stap met meer inhoud
  • niet op zoek zijn naar een ‘u vraagt wij draaien’ copywriter maar
  • openstaan voor nieuwe inzichten en copy die overtuigt

een samenwerking is ideaal voor je als je graag

  • je visie, missie en andere context concreet wilt maken
  • hiervoor 1-op-1 wilt samenwerken in een creatief proces
  • via Google en door je ideale klanten goed gevonden wilt worden
FacebookLinkedInWhatsAppEmail
© 2020 - Bureau Goed Gevonden