Wat ik voor je kan doen
Mocht je toch doorlezen… kort over wat ik voor je kan doen.
Misschien herken je het wel. Je hebt een website maar je merkt dat er maar weinig bezoekers komen omdat je in de zoekresultaten van Google niet of nauwelijks voorkomt. En de bezoekers die op je site komen, die doen niet wat jij wilt dat ze online doen. Ze kopen niets van je, schrijven zich niet in voor je nieuwsbrief en nemen geen contact met je op. Ondanks je Google Adwords Campagne waar je redelijk wat geld aan uitgeeft, levert je website geen leads op. Je blijft geld uitgeven aan advertenties in de hoop dat er wat verandert, maar het heeft geen blijvend effect.
Het probleem?
Je website is nog niet overtuigend genoeg. Je website wordt door je bezoekers nog niet echt ‘goed’ gevonden. Laat staan dat je website goed ‘gevonden’ wordt.
De oplossing?
Search Engine Optimization (SEO). SEO is een manier waarop je website inhoudelijk aantrekkelijker en overtuigender wordt. Copywriting en usability zijn twee belangrijke aspecten waarmee je dit toepast. Naast het gebruik van de juiste websitetechniek. Doe je dit goed, dan ga je uiteindelijk ook met je website verkopen. En kun je bovendien besparen op je betaalde campagnes in Google omdat je uiteindelijk door Google beloond wordt met gratis top-posities in de organische zoekresultaten.
Ik help je als ondernemer:
- inhoudelijk goed gevonden te worden door o.a. je verhaal goed te beschrijven
- online goed gevonden te worden door een SEO-website voor je te laten maken
Hoe?
- door je allereerst te helpen aan inhoud met context en copy
- door daarna een website voor je te laten maken op basis van best practices
- door je te helpen met contentmarketing om blijven goed gevonden te worden
Waarom?
Omdat je meer uit je website wilt halen. Omdat je meer of leukere klanten wilt. En je daarvoor je merk goed wilt neerzetten om goed gevonden te worden. En te blijven. Zowel inhoudelijk door mensen als via Google.
Aan de slag?
Kijk hier voor mijn SEO-aanpak. Of ga direct naar mijn aanbod.