Je eigen website, je betrouwbaarste bron

Je eigen website is hét middel om goed gevonden te worden. Het is de betrouwbaarste bron van jouw verhaal waar jij 100% de regie op hebt. En houdt. Op je eigen website kun je jezelf en je business professioneel goed neerzetten met goede copy en slimme techniek. Zodat je website goed gevonden wordt. Met de juiste content voor leukere klanten. En de juiste techniek voor meer klanten. Klanten die jij wilt dat ze je goed gaan vinden.

Een goede website is inhoudelijk goed

Een goede website ondersteunt jou als ondernemer maximaal in de dingen die jij het liefste doet. Een goede website helpt (of dwingt) je daarom allereerst inhoudelijk belangrijke keuzes te maken. Die keuzes gecombineerd met goede techniek, zorgen ervoor dat je website goed gevonden wordt door de mensen die er voor jou toe doen.

Website en goede techniek

Wat is dan goede techniek? Achter de schermen is goede techniek van je website goed toegankelijk voor de bots van Google. Voor de schermen is goede techniek goed voor je online bezoekers. En dus voor jou als ondernemer. Er zijn tal van wetmatigheden, smaken en keuzes die hierbij komen kijken.

Je website is zo goed als de keuzes die je maakt

Keuzes met betrekking tot zaken als:

  • design
  • kleuren
  • gebruikersgemak
  • leesbaarheid
  • navigatie
  • acties
  • relevantie
  • overtuigingskracht
  • actualiteit
  • structuur
  • SEO-tools
  • onderhoud
  • foto’s
  • video’s
  • responsive zijn
  • hosting
  • laadtijd
  • veiligheid

Om een goede website te maken moet je over al die dingen nadenken, keuzes maken en die keuzes goed in je website implementeren. Keuzes op basis van wat je klant zoekt, niet op basis van jouw smaak.

Geen keuzestress

In essentie is dat wat ik met de webbouwer doe: de juiste keuzes maken. Wij hebben in de basis van de techniek al die belangrijke keuzes al voor je gemaakt zodat jij daar geen stress mee over hoeft te hebben.

Wij bieden je een met inhoud gevulde website die zowel zoekmachinevriendelijk als mensvriendelijk is. En waarmee je via het Content Management Systeem eenvoudig zelf aan de slag kunt.

Wat klanten zeggen

“Door Bureau Goed Gevonden heb ik via context, copy en mijn nieuwe website concreet gemaakt wat mij als coach drijft, uniek maakt en voor wie. Deze aanpak zorgt ervoor dat ik via mijn website de voor mij ideale cliënten krijg. Al binnen drie weken!”

Jolande van Driel
Jolande van Drielcoachhouse.nl//

“Nog steeds een geweldige samenwerking met Bureau Goed Gevonden! Françoise hielp ons tot de kern van ons product en onze start-up te komen, maar ook van onszelf. Dit heeft zij vertaald naar uitstekende teksten en een websiteconcept waardoor we inderdaad goed gevonden worden. Dit hadden we nooit zelf gekund.”

logo De Maatschappij klant van Bureau Goed Gevonden
logo Wolters Kluwer klant van Bureau Goed Gevonden
logo Riviera Maison kant van Bureau Goed Gevonden
logo Simpel Desinfecteren_klant van Bureau Goed Gevonden
FacebookLinkedInWhatsAppEmail
© 2020 - Bureau Goed Gevonden