Abonnement

copy, content & adviesuren

Copy, content 

Met een abonnement op mijn uren, besteed je uit wat er voor nodig is om blijvend goed gevonden te worden. Om blijvend te werken aan je expertstatus bijvoorbeeld. Ik schrijf met een abonnement tegen een gereduceerd tarief periodiek nieuwe copy. Bijvoorbeeld blogs afgewisseld door externe visiepublicaties zoals ik dat doe voor klanten als Wolters Kluwer, communicatiebureau Van Santen Netwerk en Simpel Desinfecteren.

& advies

Bovendien kan ik je met een abonnement beter bijstaan bij het achterhalen van de context van jouw verhaal. Voor veel ondernemers een lastige exercitie. Niet op de laatste plaats omdat je je als organisatie steeds weer in een nieuwe fase begeeft. Met een abonnement ben je regelmatig en structureel online zichtbaar. Maandelijks of wekelijks, net wat we afspreken.

Je wilt online

  • goed gevonden worden
  • meer conversie
  • meer verkopen
  • meer een merk zijn
  • meer zichtbaarheid

Hoe het werkt

  • je sluit een jaarabonnement maar betaalt maandelijks
  • je krijgt voorrang op klanten zonder een abonnement
  • ieder uur kost € 65* i.p.v. het reguliere tarief € 85
  • uren die je niet gebruikt, schuiven automatisch door
  • het aantal uren kan altijd bijgesteld tot min. 6 uur p/mnd

* genoemde prijzen zijn exclusief btw

Je ontvang voordeliger

  • SEO-copy om je visie blijvend uit te dragen
  • advies over de usability van je website
  • advies over je personal branding
  • concepten voor meer inschrijvingen event/nieuwsbrief
  • concepten voor lancering nieuw producten e.d.

Voordelen voor jou

  • je wordt door je ideale klanten goed gevonden via Google
  • je publiceert regelmatig (iets) nieuws
  • je borgt consistentie, continuïteit en bouwt autoriteit op
  • je betaalt een sterk gereduceerd tarief 
  • al je nieuwe ideeën blijven niet langer op de plank liggen…

Wat klanten zeggen

Djoeke Geijs

“Bureau Goed Gevonden, waar ik met een verloren gevoel binnenkwam en met opgeheven hoofd vertrok. Françoise is mijn reddende engel: na twee gesprekken en huiswerk, viel alles op z’n plek en heeft zij teksten geleverd die echt eigen voelen!”

Jolande van Driel

“Ik heb door Bureau Goed Gevonden concreet kunnen maken wat mij als coach drijft, uniek maakt en voor wie. Door mijn coaching in die context te plaatsen, helpt mijn website mij aan nieuwe cliënten, al binnen drie weken!”

Hugo ter Hoeve

“Françoise hielp ons tot de kern van ons product en onze start-up te komen, maar ook van onszelf. Dit heeft zij vertaald naar uitstekende teksten en een websiteconcept waardoor we inderdaad goed gevonden worden. Dit kun je niet zelf.”

Andere wensen of vragen?