Context

de basis van je copy

Context is de basis om als ondernemer goed gevonden te worden. Door mensen en door Google. Daarom schrijf ik teksten waar bepaalde keuzes aan vooraf zijn gegaan. Keuzes als 'Wie wil je bereiken?' En, 'Met welke hoofdbelofte?'. Zo help ik je relevant te zijn voor die mensen aan wie jij je producten wilt verkopen. In feite de enige mensen die er echt toe doen.

Context is jouw verhaal

Mensen doen nu eenmaal graag zaken met mensen. Met aardige mensen. Ook online. Het is daarom mijn opdracht als copywriter om mensen via je website niet alleen te laten inzien dat jij ze begrijpt. Maar ook te laten voelen dat ze je kunnen vertrouwen. Waar sta je voor? Wat vind jij belangrijk? Het mag gerust wat persoonlijker allemaal. Dé manier om je te onderscheiden.

Context helpt

Hoe persoonlijker je bent, hoe sneller je mensen overtuigt. Zelfs in je persoonlijke contacten helpt het je, omdat je met heldere keuzes beter in staat bent te vertellen wat je doet, waarom je dat doet en voor wie. Context helpt je je verhaal concreet te maken, zodat niet alleen jij maar ook anderen het makkelijker doorvertellen. De kracht van mond-tot-mondreclame.

Hoe het werkt

Om je verhaal helder te krijgen, stuur ik je wat vragen en een oefening om antwoord te geven op de vaak lastige vragen die cruciaal zijn om tot de kern van je verhaal te komen. De kern die antwoord geeft op vragen als ‘waarom’, ‘voor wie’ en ‘hoe’. Heb je die vragen eenmaal beantwoord - al dan niet met mij als klankbord - dan kan ik van start met het schrijven van je SEO-copy. 

Context concreet, ontdek:

  • je waarom
  • je missie en/of je visie
  • je USP’s (Unique Selling Points)
  • je niche in de markt
  • je ideale klant
  • je hoofdbelofte
  • de actie die jij wilt dat je bezoeker op je site onderneemt

Word goed gevonden door

CONTEXT

Met heldere context ben je aardig voor jezelf omdat je dicht bij jezelf blijft

COPY

Met SEO-copy ben je aardig voor je ideale klanten omdat jij biedt wat zij zoeken

CONTENT

Met content krijg je er aardigheid in. ‘Goed gevonden worden‘ blijven werkwoorden

Wat klanten zeggen

Djoeke Geijs

“Bureau Goed Gevonden, waar ik met een verloren gevoel binnenkwam en met opgeheven hoofd vertrok. Françoise is mijn reddende engel: na twee gesprekken en huiswerk, viel alles op z’n plek en heeft zij teksten geleverd die echt eigen voelen!”

freelance creatief culturele sector

Jolande van Driel

“Ik heb door Bureau Goed Gevonden concreet kunnen maken wat mij als coach drijft, uniek maakt en voor wie. Door mijn coaching in die context te plaatsen, helpt mijn website mij aan nieuwe cliënten, al binnen drie weken!”

Hugo ter Hoeve

“Françoise hielp ons tot de kern van ons product en onze start-up te komen, maar ook van onszelf. Dit heeft zij vertaald naar uitstekende teksten en een websiteconcept waardoor we inderdaad goed gevonden worden. Dit kun je niet zelf.”

Heb je nog vragen?