SEO-aanpak

Je bent toe aan een nieuwe website maar je gaat het niet allemaal zelf doen. Je wilt meer uit je website halen en dit professioneel aanpakken, want een website zonder bezoekers en zonder conversie, kost alleen maar geld. Dit keer wil je een site die wel tussen de organische zoekresultaten van Google komt te staan. Dus investeer je niet alleen in je website, maar ook in de inhoud van je website. En in Search Engine Optimization (SEO) om goed gevonden te worden.

Aardiger

Mijn aanpak om online goed gevonden te worden, is eigenlijk heel simpel. Om goed gevonden te worden moet je namelijk vooral aardig zijn. In mijn ogen is Search Engine Optimization (SEO) niets anders dan dat. Ik help je dus vooral online wat aardiger te zijn.

Aardiger in vier stappen

Mijn SEO-aanpak waarmee je online aardiger en goed gevonden wordt, is gestoeld op 22 jaar ervaring in online marketing. Ervaring opgedaan bij ’s werelds grootste ICT-speler Capgemini en als zelfstandig copywriter. Ervaring, kennis en kunde die ik vertaald heb naar onderstaande SEO-aanpak om goed gevonden te worden. In vier stappen:

  1. CONTEXT
    Met heldere context ben je aardig voor jezelf omdat je dicht bij jezelf blijft (gratis in totaalpakket)
  2. COPY
    Met SEO-copy ben je aardig voor je ideale klanten omdat jij biedt wat zij zoeken
  3. WEBSITE
    Met een SEO-website ben je aardig voor je online bezoekers én voor Google
  4. CONTENT
    Met content krijg je er aardigheid in. ‘Goed gevonden worden‘ blijven immers werkwoorden…

Als 1 aanpak

De eerste 3 stappen pakken we op als 1 project met 2 professionals. Zodat jij geen keuzestress hebt over het vinden van de juiste experts op ieder afzonderlijk gebied en we gedurende het project met korte lijnen kunnen schakelen.

Voor stap 4 en voor extra marketingadvies toegespitst op jouw business, bied ik een abonnement voor mijn uren tegen een sterk gereduceerd uurtarief.

Word goed gevonden door

& Content

Om blijvend goed gevonden te worden, dien je regelmatig nieuwe content te delen. Het liefst elke dag maar minimaal eens per maand. Maar waar haal je de tijd vandaan? Als je al in je organisatie over de nodige skills beschikt? Organisaties die dit liever uitbesteden, maken gebruik van mijn abonnement.

Voordelen van mijn SEO-aanpak

je leert jezelf en je ideale klanten beter kennen

je koopt geen lege site maar een website mét inhoud

je krijgt je verhaal concreet en zelf de regie erop

je overtuigt je ideale klant niet met trucjes maar op inhoud

je ontdekt je USP’s en stemt daar je marktbelofte op af

je wordt door mensen en door Google goed gevonden

Wat klanten over Bureau Goed Gevonden zeggen

“Bureau Goed Gevonden, waar ik met een verloren gevoel binnenkwam en met opgeheven hoofd vertrok. Françoise is mijn reddende engel! Na twee gesprekken en huiswerk, viel alles op z’n plek en heeft zij teksten geleverd die echt eigen voelen.”

Djoeke Geijs
Djoeke Geijscreatief freelancersnode plannen producties

“Françoise is mijn ‘marketing coach’ roep ik tegen iedereen. Ze heeft mij als geen ander geholpen om tot de essentie van mijn verhaal te komen en dit omgezet in pakkende teksten en een website waar nu mijn ideale klanten op binnenkomen!”

Jolande van Driel
Jolande van Drielcoach | eigenaarcoach house

“Françoise heeft ons geholpen tot de kern van onze start-up te komen, en van onszelf. Op basis daarvan heeft ze onze webteksten geschreven en een goede website laten maken, waardoor we inderdaad goed gevonden worden. Dit kun je niet zelf.”

Hugo ter Hoeve
Hugo ter Hoeveeigenaarsimpel desinfecteren
logo De Maatschappij klant van Bureau Goed Gevonden
logo Wolters Kluwer klant van Bureau Goed Gevonden
logo Riviera Maison kant van Bureau Goed Gevonden
logo Simpel Desinfecteren_klant van Bureau Goed Gevonden
FacebookLinkedInWhatsAppEmail
© 2020 - Bureau Goed Gevonden