SEO-aanpak

om online goed gevonden te worden

SEO-aanpak

Om online goed gevonden te worden (SEO) zijn er 3 hoofdcomponenten die er toe doen: content, autoriteit en techniek, waarvan Google de kwaliteit van je content als belangrijkste SEO-factor beschouwt. Content dat voor een belangrijk deel uit copy bestaat. Immers, op een site zonder copy, kun je alleen maar wegklikken... Zaak dus om serieus werk te maken van je copy.

Mijn SEO-aanpak

Maar hoe zorg je ervoor dat niet alleen jij maar vooral de mensen die je wilt bereiken enthousiast worden van wat je schrijft? Als zij al op je website komen...? Mijn aanpak om dat te bereiken, is eigenlijk heel simpel: om goed gevonden te worden moet je namelijk vooral aardig zijn. Met inhoud. In mijn ogen is Search Engine Optimization (SEO) niets anders dan dat.

Word aardiger

Ik help je daarom online wat aardiger te worden om vervolgens goed gevonden te kunnen worden. Hiervoor leggen we eerst een stevige SEO-basis voor je website met context en copy (SEO-copy of SEO-webteksten). Om je verhaal en je visie daarna met extra content verder uit te dragen zodat je ideale klanten je goed gaan vinden. Zowel inhoudelijk als via Google.

Word goed gevonden met

CONTEXT

Met heldere context ben je aardig voor jezelf omdat je dicht bij jezelf blijft

COPY

Met SEO-copy ben je aardig voor je ideale klanten omdat jij biedt wat zij zoeken

CONTENT

Met content krijg je er aardigheid in. ‘Goed gevonden worden‘ blijven werkwoorden...

Goed gevonden in 3 stappen

Copy op basis van de nodige context is een belangrijk begin voor SEO. Om blijvend goed gevonden te worden en om je autoriteit op te bouwen, heb je  regelmatig nieuwe content nodig om te delen. Via bloggen bijvoorbeeld. Het probleem is alleen dat het je vaak veel tijd kost. Te veel tijd. Als je al over de nodige skills beschikt. Daarom kiezen mijn klanten voor een abonnement.

En mijn website dan...?

Met je website ben je aardig voor je online bezoekers én voor Google. Althans, als de techniek ervan dat toelaat. Is je website al wat ouder? Misschien is ie dan aan vervanging toe. Kies dan een website die zowel van binnen als van buiten professioneel, mooi en vriendelijk is. Voor zowel zoekmachines als voor mensen. Ik kan je helpen een goed bureau te vinden.

Voordelen aanpak

je krijgt je visie en je

verhaal concreet

je trekt alleen nog

ideale klanten aan

je overtuigt ze niet met trucjes maar op inhoud

je wordt door je ideale

klanten goed gevonden

Wat klanten zeggen

Djoeke Geijs

“Bureau Goed Gevonden, waar ik met een verloren gevoel binnenkwam en met opgeheven hoofd vertrok. Françoise is mijn reddende engel: na twee gesprekken en huiswerk, viel alles op z’n plek en heeft zij teksten geleverd die echt eigen voelen!”

freelance creatief culturele sector

Jolande van Driel

“Ik heb door Bureau Goed Gevonden concreet kunnen maken wat mij als coach drijft, uniek maakt en voor wie. Door mijn coaching in die context te plaatsen, helpt mijn website mij aan nieuwe cliënten, al binnen drie weken!”

Hugo ter Hoeve

“Françoise hielp ons tot de kern van ons product en onze start-up te komen, maar ook van onszelf. Dit heeft zij vertaald naar uitstekende teksten en een websiteconcept waardoor we inderdaad goed gevonden worden. Dit doe je niet even zelf.....”