Wat klanten over ons zeggen
Françoise gaat nooit ‘zomaar’ schrijven. Ze stelt de vraag achter de vraag en helpt je zo de scope van je opdracht helder te krijgen en deze te spiegelen. Niet alleen aan je kernwaarden maar ook aan de boodschap die je aan je lezers wilt overbrengen. Als ze vervolgens gaat schrijven, maakt ze keuzes op basis van smaak maar vooral op basis van best practices en wetmatigheden op het raakvlak van marketing, SEO en copy. Nooit de ‘wat’ zonder de ‘hoe’ en het ‘waarom’. Verder verdiept ze zich goed in het domein waarvoor ze door Wolters Kluwer gevraagd is en maakt ze het zich eigen, in ons geval op het snijvlak van accountancy, software, bedrijfsvisie en de actualiteit.

De werkwijze van Françoise is gelaagd, zij weet wat online belangrijk is. Daar vaar ik blind op en dat bevalt enorm goed, nog steeds dankzij mijn abonnement. Trefwoorden: professioneel – persoonlijk – kwalitatief hoogstaand – helder – doeltreffend – humorvol”

“Bureau Goed Gevonden, waar ik met een verloren gevoel binnenkwam en weer met opgeheven hoofd vertrok. Françoise is mijn reddende engel: na twee gesprekken en huiswerk, viel voor mij alles op z’n plek en heeft zij teksten geleverd die zeer eigen voelen!”
“Françoise is mijn ‘marketing coach’ roep ik tegen iedereen! Ze heeft mij als geen ander geholpen om tot de essentie van mijn verhaal te komen en dit weten om te zetten in pakkende teksten en een prachtige website. En ze houdt me scherp, nog steeds.”
“Françoise hielp en helpt ons tot de kern van onze start-up te komen, en van onszelf. Dit heeft zij vertaald naar uitstekende teksten en een websiteconcept waardoor we inderdaad goed gevonden worden. Dit hadden we nooit zelf gekund.”